Create it your way tag

26-08-2014 19:56

Door mijn nicht, die ook doet bloggen kreeg ik de tag ''Create it your way''. De tag prikkelt je fantasie en dat is er ook zo leuk aan!  Hier komt ie :)

 

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Nou, lastige vraag! De geur van brownies in de oven ruikt erg lekker maar ook mannenparfum en dan vooral de ''Bang'' van Marc Jacobs ruikt erg lekker. En o ja, zwitsal! Ik zou het echt niet weten.. Als ik perse moest kiezen zou ik toch voor de Zwitsal gaan denk ik.

 

Als je een kleur nagellak mocht produceren, hoe zou deze kleur er dan uitzien?

De perfecte blauw. Alle blauwe nagellaks zijn net niet de perfecte kleur. De ene is te fel, de andere te donker en weer een andere te licht. 

 

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou deze dan zijn?

Een of ander product dat ervoor zorgt dat ik aan het einde van de dag geen donkere kringen onder mijn ogen heb. Mijn mascara vlekt aan het einde van de dag zo erg. Hoe het gebeurd geen idee, maar ik weet wel dat ik die donkere kringen haat. 

 

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou die dan over gaan?

Een boek waarin alles wat in de toekomst gebeurd, terug gedraaid is naar het verleden. Ik weet dat het ingewikkeld klinkt maar o god, wat zou dat vet zijn!

 

Als je een film zou maken, wie zou er dan in spelen en waar zou die over gaan?

Goeie vraag.. ik zou het eigenlijk niet weten, ik kijk niet vaak televisie of films en een acteur die ik echt heel goed of knap vind heb ik niet.

 

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je dan verkopen?

Het lijkt me super leuk om een eigen kiko te hebben! Allemaal verschillende make-up en nagellak! :)

 

Als je een robot mocht maken, wat zou die dan kunnen?

Alle rot klusjes opknappen zoals de auto stofzuigen of kamer opruimen!

 

Als je een app zou mogen ontwikkelen, waar zou die dan voor zijn?

Een app waar een foto van jezelf en een foto van je kledingkast is, en ook van al je sierraden. Zo kan je de kleding virtueel aan doen en sierraden erbij matchen, en kom je misschien tot nieuwe combi's! Of je komt allemaal oude items tegen waarmee je misschien nog iets leuks kan. 

 

Als je een dier mocht fokken, hoe zou het eruit zien en waar zou het mogen leven?

uhhm, ik zou het echt niet weten! 

 

Als je een schoolvak mocht verzinnen, wat zou het dan zijn en wat zou je er kunnen leren? 

Een schrijf les waarin je artikeltjes schrijft of verhaaltjes en daar dan ook echt van leert. Heerlijk om lekker te kunnen schrijven en er helemaal in weg te dromen. En misschien zou je dan ook een eigen redactie kunnen opstellen met een paar mensen. Zo heb je een soort mini-tijdschrift. Dat zou ik echt super leuk vinden! 

 

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou het zijn?

Zuurstokken ijs! Of bestaat die al?

 

Als je een drankje kon maken, waar zou die dan naar smaken? 

Alles wat in me op komt bestaat al! 

 

Als je zelf Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien? 

De hartjes ogen emoji en de tranen emoji en de blozende emoiji in elkaar! Die mis ik best vaak :D

 

Als je een droomhuis mocht maken, hoe zou het eruit zien en waar zou het staan? 

Een mooi ruim huis, met veel wit en veel licht. Uitzicht op de zee en vensterbanken om in te zitten. Veel kunst aan de muren en veel kaarsjes. Het huis moet dus modern zijn en bij de zee liggen. Maar de zee is slechts een droom.. Zonder de zee zou het ook al prima zijn! 

 

Als je een superheld zou zijn, welke kracht zou je willen hebben? 

Kunnen vliegen, dat lijkt me zo cool! Of toveren :)