Eerste Blog

28-07-2014 21:22

Eindelijk, hier is mijn blog dan :) 

Zou ik het wel of niet doen? dat was de vraag die ik mezelf de hele tijd stelde.. Na lang twijfelen is dan nu mijn eerste blog een feit.
 
Mijn leven is een chaos; leren voor school, muzieklessen, in mijn vrije tijd prutsen met grafische programma's en fotografie en o ja, mijn familie en vrienden. Ik ben geen ster in dingen regelen en plannen dus er gaat regelmatig wel wat fout. Vorige week nog, ik dacht dat ik had afgesproken met een vriendin maar kwam er op het laatste moment achter dat ik een dubbele afspraak had... Ja Britt, heeeeel handig. Of gisteren nog, toen ik mijn broertje had beloofd te helpen met zn loombandje en ik geen loomelastiekjes meer voor m had.. 
 
Mijn leven is dus echt een rommeltje... Mijn vrienden zijn erg belangrijk voor me en mn beste vriend en vriendin vertel ik zowat alles. Elke dag is er weer eens iets dat fout gelopen is en dan moeten hun dat weer meteen horen :) .. Worden jullie nog niet gek van me? Ik snap niet hoe ik het met mezelf kan uithouden, laat staan jullie.. 
 
Zo dit was mn eerste blog,
Xx