Hoe mijn week eruit ziet..

30-08-2014 16:45

Af en toe heb je weleens dat je het mega super druk hebt... Ofja, af en toe.. ik heb het de laatste tijd enorm druk. Veel huiswerk en leerwerk, ondanks dat we pas een week begonnen zijn met school, repetities, hoornlessen en zanglessen. En dan ook nog werken en af en toe feestjes en noem het maar op. En o ja, binnenkort begint het wagen bouwen weer met de carnavalsgroep! Drukdrukdruk! 

 
Sinds vorige week is school weer begonnen.. Meteen vanaf het begin is het aanpakken. Huiswerk en leerwerk.. Deze week zijn mijn eerste 4 so's al.. En ik moet leren ook al heb ik geen zin.. Elke week een paar so's.. en elk so telt al mee voor het examen.. Over 6 weken geloof ik, zijn de eerste se's (schoolexamens) al. Leren dus! Soms is dat dus echt enorm lastig, want dan doe ik liever andere dingen. Ik probeer dan altijd de gedachten te hebben van; dit jaartje is het nog aanpakken en daarna kan je, als het goed is, naar een school gaan die je leuk vindt. En natuurlijk mijn opgestelde regel dat ik 's avonds onbeperkt op mn telefoon mag als alles af is. (zie de blog; verandering in mijn leven || 4 regels die ik opstelde.) 
 
Naast school heb ik nog meer dingen die ik doe en die ook veel tijd en energie kosten. Al die dingen in een woord gevoegd; Muziek
Ik oefen elke dag met mijn hoorn zo'n 2 tot 3 uur. Dan oefen ik voor mijn lessen, de harmonie in Susteren, de harmonie in Ohe&Laak en het LBM - Jeugdorkest. Het LBM - Jeugdorkest hoef ik wel niet altijd te oefenen, alleen als er een project is. En dat zijn er 2 per jaar. 1x in het voorjaar en 1x in het najaar. Op dit moment oefen ik ervoor want binnenkort mogen we naar het Viva Classic Live en het Prinsjesfestival! Het kost veel energie maar het is zooo ontzettend leuk! De zanglessen zijn ook erg leuk, daar oefen ik zo'n 4x per week voor. En natuurlijk speel ik ook nog piano, maar dat is meer voor de lol want lessen heb ik niet, al zou ik dat wel nog graag willen :). 
 
Naast al het schoolwerk en elke dag oefenen zijn er natuurlijk de repetities. Ze zijn allemaal in het weekend dus mijn weekend is echt enorm vol. En dan de zangles en de hoornles nog, die door de week zijn gelukkig. Over weekend gesproken, ik werk ook nog op vrijdag en zaterdag. In het weekend heb ik dus echt niet veel tijd, en het is dus ook echt altijd plannen met het leerwerk anders krijg ik het niet geregeld. Maar ik doe muziek met heel veel liefde, dus mij hoor je niet klagen! 
 
Dit is dus zo'n beetje hoe mijn normale week eruit ziet.. Erg druk programma maar ik hou ervan, ik weet zelfs niet beter! Hopenlijk hoef ik geen dingen te gaan minderen in de loop van het jaar.. Maar ik ben er bang voor, het is inmiddels examen jaar... We zullen zien... 
Ziet jullie week er ook zo uit?