Kvw

10-08-2014 18:49

Altijd wel wat.. vandaag was er weer een hele hoop onrust hier bij mij. Want ja, morgen op kamp. Wat wel en wat niet meenemen? Spullen zoeken en keuzes maken tussen favo kledingsstukken.. 

Al een tijdje had ik er super veel zin in maar morgen is het dan zover, kvw kamp dieteren. Sinds dat ik 5 jaar ben doe ik mee bij kvw susteren, zolang als ik me kan herinneren al eigenlijk. Dit wordt dus het eerste jaar bij een andere kvw, leuk maar ook spannend. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat goed gaat komen met alle leuke mensen van dieteren :) (sorry kvw susteren :') ) 

Vandaag was dus echt zo'n dagje van luieren en inpakken. Wat gaat allemaal mee en wat laat ik thuis? Neem ik mijn pilletjes wel of niet mee? Neem ik mijn bullet journal wel of niet mee? Allemaal dingen die ik me afvroeg. Wat ik wel en niet thuis liet had ik snel besloten.. Maar mijn pilletjes thuis laten, was dat eigenlijk wel zo'n goed plan? Natuurlijk is het niet leuk dat je steeds dat pilletje moet nemen waar iedereen bij is, maar uiteindelijk besloot ik dan toch maar dat ik de pilletjes in mijn  tas duwde.. Zonder die dingen zou ik de 3 dagen anders niet overleven.... En wat betreft mijn bullet journal, ik twijfel nog steeds. Aan de ene kant wordt ik gek zonder dat ding maar aan de andere kant heb ik wel mijn beste vriend en vriendin die meegaan en die ik alles kan zeggen en die me dus ook kunnen helpen. Tsja, ik weet het nog niet. 

Toen eenmaal alles ingepakt was, dacht ik hmmm ik moet dit nog en dat nog en o ja, mijn kettinkje moet ik natuurlijk ook om, want toevallig had ik hem gister even afgedaan. Ik stopte de spullen nog in mijn tas en dacht dat de tas klaar was. Ik ging weer lekker verder met Photoshoppen (een grafisch programma voor degenen die het niet weten, waar je vanalles met foto's en afbeeldingen in kan doen) en toen dacht ik weer maar toch vergeet ik iets. Voor de zoveelste keer kijken maar echt álles zat erin.. 

Nu ik zeker weet dat ik alles heb, heb ik er echt enorm veel zin in! Maarre, t betekend ook een week lang geen blogs :( Maar ach, ik heb mijn blog-schrift in mijn tas en misschien dadelijk ook nog het bullet journal dus dat komt helemaal goed! Kvw Dieteren '14, ik ben er klaar voor!