Oneerlijk..

30-07-2014 17:53

Het is nog niet zo lang geleden maar toch blijft het nog steeds erg somber nieuws en kan ik het niet goed van me afzetten.. Het moest je kind, vader, moeder, opa of oma maar zijn. Simpelweg weet ik gewoon niet wat ik erover moet zeggen. Het lijkt me erg lastig om zo'n groot verdriet te moeten verwerken.. Je dacht dat je op vakantie ging, lekker even weg van huis, nieuwe dingen zien en van lekker weer genieten.

Honderden mensen. Onschuldige mensen. Zij stapten vol plezier, geluk en verwachting in MH17. Zo veranderde dat gevoel van plezier, geluk en verwachting in onmeetbaar veel verdriet. Neergeschoten, neergeschoten in een strijd waar deze mensen helemaal niks mee te maken hadden. Zoveel mensen die opeens hun zoon, dochter, moeder, vader, opa, oma of een ander dierbaar persoon kwijt waren. En dat allemaal doordat er zo nodig op een president geschoten moest worden die de zelfde vlucht een uur eerder of later vloog. 

Geen woorden voor deze ramp.. Het is oneerlijk dat deze onschuldige mensen zijn neergeschoten. Aan alle familie en vrienden van deze mensen wens ik heel veel sterkte toe. Het moest je maar gebeuren...