Tijdje geleden

21-08-2014 22:53

Ik weet het er is al een tijdje geen blog geweest, maar ik heb het echt ontzettend druk gehad!

 

Te beginnen bij het kvw van dieteren. We gingen 3 dagen op kamp in Maasbree. Het was super leuk en we hebben het erg gezellig gehad. Chillen op de slaapkamers, spellen doen, pingpongen en een kampvuur. En dan 's avonds/ 's nachts tot lang doorpraten dat de leiding een paar keer moest komen voor waarschuwingen, oooops! 

Toen het kamp voorbij was gingen we weer terug naar dieteren met de bus naar het kvw terrein. Hier hebben we nog een aantal liedjes gezongen en daarna zijn we naar huis gegaan, doodmoe! De volgende dag moesten we er weer om 9 uur zijn voor een uitje naar Steinerbos. Dit was erg gezellig, maar wel een paar blauwe plekken aan de ochtend in Steinerbos overgehouden. :') 'S middags gingen we zwemmen in het zwembad daar. Super gezellig, en eruuug vaak gesopt. :) Op vrijdag gingen we de ''act'' voor de afsluiting voorbereiden en een spelletje doen. De afsluiting was super leuk en gezellig! Ik zeg kvw dieteren 2014 is geslaagd, volgend jaar leiding! 

 

Verder heb ik de hele week erg veel afgesproken met vriendinnen, een erg gezellig feestje gehad met een sleepover dr na, veel gephotoshopt en erg veel hoorn gespeeld aangezien a.s. zaterdag de repetities van het lbm jeugdorkest weer beginnen. Over het lbm gesproken; De eerste uitvoering zal zijn op 7 september 2014, Viva Classic Live, te Venlo om 16:30 uur. De tweede uitvoering zal zijn op 13 september 2014, Prinsjes Festival, te Den-Haag om 20:00 uur. Kom allemaal luisteren want het gaat een erg leuk programma worden! We spelen onder andere; Queen Symphony deel 2&5 en Rhapsody in Blue. 

 

Vandaag heb ik mijn boeken gehaald en gekaft samen met een vriendin. Maandag begint school weer. En dit is mijn examenjaar dus ik zal erg hard moeten leren en goed mijn best moeten doen. Spannendd!