Too much information Tag

02-08-2014 22:06

Ik zag m al op heel veel bloggen en ik heb besloten om m ook maar eens in te vullen. Het zijn 50 vragen, maar het was leuk om in te vullen. Wisten jullie dit al over mij?

 

1. Wat draag je op dit moment?

Mijn favo spijkerbroek met een top waar ''Berlin'' op staat.

 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

En of!

 

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Ja!

 

4. Hoe lang ben je?

Ik geloof iets van 1.75 m

 

5. Hoeveel weeg je?

62 kg

 

6. Heb je tattoo's?

Nee, maar ik denk er wel over

 

7. Heb je piercings?

Ja, oorbellen :)

 

8. OTP?

Geen idee wat het is. 

 

9. Favo acteur?

Weet ik eigenlijk niet, ik kijk niet vaak televisie/films

 

10. Wat is je favo serie?

Divorce kijk ik wel eens maar echt een favo serie is het niet.

 

11. Wat is je favo band?

Uhhhm.. geen een! Alleen twee favo zangeressen namelijk Demi Lovato & Lorde!

 

12. Wat mis je?

Niks!

 

13. Wat is je favo liedje?

Goeie vraag! Ik denk toch wel Summer van Calvin Harris. Daar word ik zo blij van

 

14. Hoe oud ben je?

15 jaar

 

15. Sterrenbeeld?

Tweeling

 

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in mijn vriend/partner?

Vertrouwen en iemand bij wie ik mezelf kan zijn vind ik erg belangrijk! 

 

17. Favo quote?

''Music isn't my hobby, it's my passion.'''

 

18. Wie is je favo familielid?

Toch wel mijn peetoom

 

19. Wat is je favo kleur?

Ik kan me niet voorstellen dat jullie het niet weten want ik zeg het zo vaak; Paars!

 

20. Harde of zachte muziek?

Harde! Lekker het volume aan en kei hard meezingen!

 

21. Waar ga je heen als je verdrietig bent?

In n hoekje zitten op mn kamer of op mn bed liggen

 

22. Hoe lang douche je? (okee rare vraag)

Ongeveer 7 minuten

 

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

20 minuten tot een half uur

 

24. Ooit in een fysiek gevecht terecht gekomen?

Uhhm nee?

 

25. Wat is een turn-on voor jou?

Ik vind het leuk als iemand initiatief neemt en humor is ook eenn turn-on voor mij

 

26. Wat vind je een afknapper?

Jongens die roken en jongens die niks voor je over hebben

 

27. Reden waarom je een blog bent gestart?

Omdat ik het ontzettend leuk vind om te schrijven!

 

28. Heb je angsten?

Ja, zeker weten

 

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt? 

Geen idee, het ging zomaar ineens

 

30. Wanneer zei je de laatste keer tegen iemand ''Ik hou van je''?

Gister nog tegen mn bestie!

 

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?

Ik wilde een blog met alles wat te maken had met mijn leven, vandaar de naam

 

32. Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?

Ik ben nu bezig in ''The fault of our stars'' Super mooi boek!

 

33. Laatste serie die je hebt gezien?

Divorce

 

34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?

Lisa en Roel, allebei tegenlijkertijd

 

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een appje stuurde?

Best friends! 

 

36. Favo eten?

Ik heb niet echt favo eten

 

37. Waar wil je graag nog naar toe?

Ik wil nog een keer naar Amerika en Thailand en o ja, India

 

38. De laatste plaats waar je was?

Weert

 

39. Heb je een crush op het moment?

Ik heb wel iemand op het oog ja. Zeker weten doe ik het nog niet

 

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Eergisteren toen mn nichtje jarig was

 

41. Laatste keer dat je je beledigd voelde?

Geen idee

 

42. Favo snoepjes?

Drop gums van Redband

 

43. Welk instrument bespeel je?

Hoorn, Piano en Zang ( en ja zang is ook een instrument! )

 

44. Favo sierraad?

Mijn hoorn kettinkje en mijn ring met bijpassende oorbellen

 

45. Laatste sport die je gedaan hebt?

Hardlopen gisteren

 

46. Laatste liedje dat je hebt gezongen?

Use Somebody - Laura Janssen, vanmiddag nog gezongen!

 

47. Favo openingszin?

Geen zin meer een woordje; Heeeeej!

 

48. Heb je die openingszin al eens gebruikt?

Uhh ja, lijkt me nogal logisch

 

49. Laatste keer dat je hebt gechillt?

Vanmiddag na mijn werk

 

50. Aan wie geef je de tag door?

Aan iedereen die een blog heeft en de tag wil doen.